Čitam taj nedorečeni Curriculum i vidim literaturu na NET-u, ali nje je puno previše da iščitavam u pokušaju da razumijem o čemu se radi. Da li učitelji čitaju to sve?! Da li su dužni iščitati svu literaturu? Kako će roditelji glasati kad većina neće pročitati sav taj tekst?
Čim vidim (pre)dugačak tekst, k tome još i nerazumljiv, odmah posumnjam da je to namjerno tako složeno kako bi se provukle ideje koje većina neće opaziti.
Uostalom, gdje je udžbenik iz Zravstvenog odgoja? Kako će on biti "provučen" kroz druge predmete? Želim vidjeti udžbenik, ma kako tanak bio, i vidjeti što mi dijete uči kao što to jasno vidim kod svih drugih predmeta: udžbenik, radna bilježnica, zbirka zadataka. Gdje je to? Spominju se "radni listići" - zašto ih nema na NET-u?
Ako se radi samo o nekoliko sati godišnje, neka nam daju da vidimo tih par stranica podataka koje će predavati našoj djeci. Zar je to tajna?!
Ne mogu si zamisliti što bi učiteljica 3. razreda trebala pričati djeci na temu "spoznati što je prihvatljiv, a što neprihvatljiv tjelesni dodir; naučiti reći NE nedopustivom tjelesnom dodiru; naučiti „Pravilo donjeg rublja“?
Kakve su to "Nastavne metode: razgovor, rad na tekstu, demonstracije "? - kojem tekstu? kakve demonstracije? Kakv je to rad naveden kao "frontalni, individualni, u paru, u skupini"?
Djeci iz trećeg razreda, hej!
I zašto taj odgoj pretpostavlja da djeca u 7. razredu imaju seksualne odnose pa se trebaju zaštititi od zaraznih bolesti?! Meni je na maturalcu u 8. razredu "moj dečko" stavio ruku preko ramena kad smo zaostali za razredom na slapovima Krke. I to je bilo sve što se tiče mojeg seksualnog života u osnovnoj školi. Još uvijek se sjećam kako me preplavila sreća i kako smo oboje lebdjeli pol metra nad zemljom još danima.
A druge cure iz razreda nisu do tad doživjele niti to.
To me podsjeća na veliku kampanju cijepljenja djevojčica 6. razreda protiv HPV-a, seksualno prenosive bolesti, cjepivom koje zaštićuje oko 3 godine: "Ako volite svoju kćer zaštitite ju od HPV-a" - neću ni komentirati.