Autor Tema: Odgovornost Vlade i Sabora  (Posjeta: 3876 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline kuntakinte

  • Jezerača
  • ******
  • Postova: 7436
  • Karma: +0/-0
  • ...besposleni internetski masturbator...
Odgovornost Vlade i Sabora
« : Veljača 07, 2014, 11:13:21 poslijepodne »
Komentari;
Samo je kreten mogao donijeti zakon po kojem dužnosnik mora upravljačka prava svoje firme prebaciti na odvjetnika, društvo, i da dalje može toj "nenjegovovoj firmi" davati kredite i pogodovati. Da, takav propis donio je Hrvatski sabor, odnosno ljudi koji ga čine. I što se njima u slučaju lošeg zakona može desiti. Ništa. Zašto? zato što ti ljudi nemaju nikakove odgovornosti i sve drugo je laž. Oni mogu donijeti zakon da je ubojstvo moralni čin. Mogu po ustavu. Ali da li je ta odredba moralna ili ne, to njih nije briga jer ne odgovaraju za svoje postupke, odluke, zakone koje su donijeli. Zato oni ne bi trebali imati plaću veću od 5000 kuna, i ništa više.
http://www.portal53.hr/vijesti/hrvatska-i-svijet/103-hrvatska-i-svijet/14195-vlada-smijenila-branka-segona.html

Kakva je odgovornost Vlade i Sabora za stajne v države?
Ak su odgovorni na teri način "odgovaraju"?
Moralno? V države mita i korupcije.
Na "Kurta-Murta" izbore?
Jel šaltanje "0-pozicija-0" najvekša kazna za "greh mišlju, riječju, djelom i propustom"?
wwwg tablice

Offline Sledgehammer

  • Jezerača
  • ******
  • Postova: 5157
  • Karma: +4/-3
  • Spol: Muški
  • oʞɐdoɐu šɐq ɯɐs sɐuɐp
Odg: Odgovornost Vlade i Sabora
« Odgovori #1 : Veljača 23, 2014, 07:12:44 poslijepodne »
Nije kažnjivo mijenjati ime i prezime, a to zatim kriti. Zašto to čine javne osobe, osim da kriju prošlost? S obzirom da je riječ o "povjerljivim informacijama" napisat ću da je riječ o "navodnim" promjenama:

Žarka Sekulić se sada zove Marina Lovrić-Merzel,

Miralem Mrsić se sada zove Mirando,

Mara Antičević se sada zove Ingrid,

Zoran Jovanović se sada zove Šprajc,

Jovan Kuga se sada zove Vanja Sutlić,

Emir Tahirović je Goran Beus Richemberg ...

=================

Pametnom dosta... da ne velim kakvo mišljenje imam o onome tko se srami svojeg JA, svojeg porijekla i naroda i prave domovine, već se prodaje za probitak i vlast... ova četnikuša Lovrićka, miljenica cajki i Kninskog korpusa, 1991.-e se debelo naslikavala po kninskim i petrinjskim birtijama u zagrljaju sa "bre oslobodiocima", danas joj je pljačkati ovu Hrvatsku puno draže, kuna joj je draža od jugo-dinara... jasno je da je i ostatak ekipe hrpica jugonostalgičara, nitko od njih nije ni Hrvat niti rodom i ove države, i nitko toj državi i ne može oprostiti što "njihova prava domovina" Jugoslavija više ne postoji... a budale i dalje glasaju za njih...
“Ja sam samo pas. I nemam svoj dom. A nemam ni glas. Ti mi moraš reći i ime i gdje ću naći svoju sreću kad zapuše bura ili padnu kiše. Ja sam samo pas. Pogledaj mi oči, dodirni me nježno, budi sve što trebam. Moj čovjek. Moj spas.”

Offline kuntakinte

  • Jezerača
  • ******
  • Postova: 7436
  • Karma: +0/-0
  • ...besposleni internetski masturbator...
Odg: Odgovornost Vlade i Sabora- štelanje zakona
« Odgovori #2 : Veljača 23, 2014, 09:21:42 poslijepodne »
 Interesantno je da najgori čin u tom zakonovanju nije bilo donošenje – nego ukidanje jednog zakona. Na prvom zasjedanju višestranačkog sabora 1990. godine ukinut je Zakon o porijeklu imovine iz 1984. godine – isključivo i jedino zato da udbaška klika iz Manolićeve barake može pokrasti Hrvatsku. Nitko ih više nije imao pravo upitati što su i gdje su krali i pljačkali. Više od riječi govore nam glamurozni dvorci hrvatskih tajkuna koji do 1990. nisu imali ništa i namrštena lica obespravljenog i osiromašenog ostatka Hrvatske.

NAJSRAMOTNIJI ZAKONI
 Dva najsramotnija hrvatska zakona od stoljeća sedmog, suprotna elementarnoj pravdi, doneseni su u dvadesetom stoljeću. Prvi je rasni zakon, donesen u lipnju 1941. godine, s punim tekstom "Zakonske odredbe o zaštiti narodne i arijske kulture hrvatskog naroda", a drugi, pedeset godina kasnije. U proljeće 1991. godine donesen je zločinački Zakon o pretvorbi. Ovaj zakon imao je niz izmjena i dopuna, koje su objavljivane od 1991. sve do 2003. godine, u cilju lakše prilagodbe pri bogaćenju elite. Po normama nekih religija podignute ruke zastupnika u odobravanju ovih zakona – trebalo je odsjeći!
 Slijede manje nehumani zakoni, ali još uvijek je dobar dio tih pravnih uradaka u domeni kriminalnog i zločinačkog. Bilo bi predugo nabrajati, pa možemo izdvojiti Sanaderov Zakon o golfu, Zakon o poljoprivrednom zemljištu, te novi, antinarodni Zakon o strateškim investicijskim projektima RH – alat za preuzimanje ovlasti za potpuno razvlašćivanje naroda od zemlje koju baštinimo.
http://tjedno.hr/index.php/categoryblog/2230-hrvatska-ima-7334-nova-zakona

-

...A evo i zašto: udružena oligarhija, ne žaleći čak ni svoga vlastitog obraza, korak po korak Hrvatsku je uvlačila u novu federativnu diktaturu Europsku uniju, promijenila Ustav koji je dotad bio jedini instrument koji je takvo zločinstvo priječio, a potom još i odlučila da će hrvatske građane na referendumu pitati žele li uopće takvo što tek nakon što oni potpišu pristupni ugovor s Unijom! Kako nazvati taj čin hrvatske političke “elite”?

„Ugrožavanje državne sigurnosti“
 Svakako da to ima veze s klasičnom veleizdajom, dovođenjem zemlje pod vlast druge države (u ovom slučaju europske federacije), podrivanjem ekonomske i vojne moći zemlje po nalogu i za račun te druge države, praćeno – u većem broju slučajeva – zamašnim protuzakonitim bogaćenjem.
 Slijedom toga, pod pojmom veleizdajnika bi se razumijevalo osobu koja je, na naprijed opisani način, počinila ili čini izdaju upravo u trenutku kada ima obvezu biti odana svojoj državi. Na taj način veleizdajnik svoju domovinu i njene građane mimo njihove volje predaje na milost i nemilost vladavini tzv. Novoga svjetskog poretka (u ovom slučaju predstavljenog Europskom unijom) koji ga na to u svakom smislu potiče i za njegov rad nagrađuje.
 Ipak, preciznosti radi, treba istaknuti da se takva definicija ne poklapa s pravnim pandanom veleizdaje iz čl. 135. hrvatskoga Kaznenog zakona. Naime, u našem Kaznenom zakonu veleizdaja je označena kao temeljno kazneno djelo protiv države i za njega je propisana kazna zatvora najmanje pet godina. Veleizdaju se, u kaznenopravnom smislu, definira kao nasilnu promjenu ustavnog ustrojstva ili državnog područja Republike Hrvatske. Navedene promjene moraju uvijek biti počinjene uporabom sile (traži se u pravilu sila koja se sastoji u uporabi oružja, pri čemu je dovoljna i prijetnja uporabe sile), a ako su provedene bez nasilja, takvu se djelatnost smatra „dopuštenim načinom političke borbe u demokratskoj državi“ [Novoselec (ur.): Posebni dio kaznenog prava, Zagreb 2007, str. 78].
 Stoga hrvatska politička elita i nije mogla počiniti kazneno djelo veleizdaje, u onom obliku u kojem ga definira Kazneni zakon. No, jesu li postupci hrvatske političke elite baš sasvim u granicama „dopuštenog načina političke borbe u demokratskoj državi?“ E, to je već teže pitanje.
 Kada znamo da je Europska unija u svakom smislu federativna država koja ima teritorij, vlast, vladu, parlament, zakone koji su iznad nacionalnih zakona i druge elemente i kada znamo da hrvatska politička vrhuška pokušava dovesti Republiku Hrvatsku u položaj podređenosti, odnosno ovisnosti o toj federaciji (bez da ih pretjerano zanima žele li to i hrvatski građani), a napose kada uzmemo u obzir da se u pogledu Europske unije zapravo radi o diktaturi, onda svakako ima mjesta raspravi o tome je li na taj način ta politička elita ugrozila neovisnost Hrvatske i namjerno izvršila poseban oblik izdaje domovine.
 Na taj način ima mjesta zaključivanju da postoje osnove sumnje da bi počinili kazneno djelo ugrožavanja državne sigurnosti iz čl. 137. Kaznenog zakona. No, dokazivati postojanje kaznenih djela nije predmet našeg prikaza. To je posao pravosuđa. Ili bi to bar trebao biti. Stoga i nećemo raspravljati i teoretizirati o kaznenim djelima, već o suštini onoga što je vrhuška doista učinila.
 Kako god nazvali njihovo djelovanje, jedno je sigurno: domaća je oligarhija potplaćena i podmićena (u najmanju ruku obećanjem o budućim lukrativnim europskim sinekurama) od strane okupatorske sile, diktatorske europske federacije, s ciljem da donosi političke i ekonomske odluke koje nanose materijalnu, moralnu i povijesnu štetu vlastitoj zemlji, njenim građanima i privrednim subjektima.
 U svakom slučaju, mrežna stranica Europska unija i velika nevolja koja dolazi nema namjeru baviti se eventualnom kaznenom odgovornošću spomenutih dužnosnika, niti kome suditi bez suđenja, ili ga označavati kao počinitelja nekoga kaznenog djela, jer o tome nema pravomoćne presude, koja bi mogla biti jedini pravno valjani temelj za takvo označavanje.
http://www.skriveno.com/index.php/2011/07/izbori-i-referendum-sto-uciniti-kako-bi-izdajnici-konacno-propali/
wwwg tablice

Offline kuntakinte

  • Jezerača
  • ******
  • Postova: 7436
  • Karma: +0/-0
  • ...besposleni internetski masturbator...
Odg: Odgovornost Vlade i Sabora- štelanje zakona
« Odgovori #3 : Veljača 23, 2014, 09:28:12 poslijepodne »
SDP i HDZ u tajnosti ukinuli kazneno djelo protiv neprijatelja
 Gotovo preko noći, iz Kaznenog zakona je izbačeno kazneno djelo "dovođenje u podređen položaj države", prema kojemu se kaznom od najmanje tri godine zatvora kažnjavalo građanina Republike Hrvatske koji pokuša RH dovesti u položaj podređenosti ili ovisnosti prema kojoj drugoj državi
...članak 137. nalazio se u glavi XII. Kaznenog zakona pod nazivom Kaznena djela protiv Republike Hrvatske i to kazneno djelo (dovođenje u podređen položaj države) bilo je obuhvačeno i djelima iz članaka 152., 153., 154. Kaznenog zakona. Dakle "kaznena djela protiv RH mogla su biti počinjena i u grupi" (udruživanje, čl. 152.), bilo je moguće kažnjavanje i zbog "pripremanja kaznenog djela" (čl. 153.), dok se člankom 154. propisivalo kažnjavanje "naknadne pomoći počinitelju kaznenog djela protiv RH".  ...
Josip Kuzman
7dnevno.hr

GLAVA DVANAESTA (XII.)
KAZNENA DJELA PROTIV REPUBLIKE HRVATSKE
Veleizdaja
Članak 135.
 (1) Tko uporabom sile ili prijetnjom uporabe sile pokuša promijeniti ustavno ustrojstvo Republike Hrvatske, ili izdvojiti dio njezinog državnog područja, ili dio njezinog državnog područja pripojiti drugoj državi, ili svrgnuti predsjednika Republike,
 kaznit će se kaznom zatvora najmanje pet godina.

(2) Kaznom iz stavka 1. ovoga članka kaznit će se tko uporabom sile ili prijetnjom uporabe sile na dijelu državnog područja Republike Hrvatske pokuša spriječiti uspostavu ustavnog ustrojstva ili državne vlasti, ili uvesti strani sustav djelovanja vlasti.

Priznavanje okupacije i kapitulacije
Članak 136.
Građanin Republike Hrvatske koji potpiše ili prizna kapitulaciju ili koji prihvati ili prizna okupaciju Republike Hrvatske ili dijela njezinog državnog područja,
 kaznit će se kaznom zatvora najmanje pet godina ili kaznom dugotrajnog zatvora.

Ugrožavanje državne neovisnosti
Članak 137.
Građanin Republike Hrvatske koji pokuša Republiku Hrvatsku dovesti u položaj podređenosti ili ovisnosti prema kojoj drugoj državi,
 kaznit će se kaznom zatvora najmanje tri godine.

...

Udruživanje radi činjenja kaznenih djela protiv Republike Hrvatske
Članak 152.
(1) Tko organizira grupu ljudi ili na drugi način povezuje u zajedničko djelovanje tri ili više osoba radi činjenja kaznenih djela iz članka 135. stavka 1. i 2., članka 137. do 139., članka 141. do 143., članka 147. i 150. ovoga Zakona,
 kaznit će se kaznom zatvora od jedne do osam godina.

(2) Tko postane pripadnikom grupe iz stavka 1. ovoga članka,
 kaznit će se kaznom zatvora od šest mjeseci do pet godina.

(3) Počinitelj kaznenog djela iz stavka 1. ovoga članka koji otkrivanjem grupe spriječi počinjenje kaznenih djela iz stavka 1. ovoga članka,
 kaznit će se kaznom zatvora od šest mjeseci do tri godine a može se i osloboditi kazne.

(4) Pripadnik grupe koji otkrije grupu prije nego što je počinio kazneno djelo iz stavka 1. ovoga članka oslobodit će se kazne.

Pripremanje kaznenih djela protiv Republike Hrvatske
Članak 153.
Tko nabavlja ili osposobljava sredstva, uklanja prepreke, stvara plan ili se dogovara s drugima ili poduzme drugu radnju kojom se stvaraju uvjeti za izravno počinjenje kaznenih djela iz članka 135. stavka 1. i 2., članka 137. do 139., članka 141. do 143., članka 147. i 150. ovoga Zakona,
 kaznit će se kaznom zatvora od jedne do pet godina.

Naknadna pomoć počinitelju kaznenog djela protiv Republike Hrvatske
Članak 154.
(1) Tko počinitelja kaznenog djela iz članka 135. stavka 1. i 2., članka 137. do 139., članka 141. do 143., članka 148. i 150. ovoga Zakona sakrije, daje mu hranu, odjeću, novac ili ga na drugi način zbrinjava da bi otežao njegovo otkrivanje ili uhićenje,
 kaznit će se kaznom zatvora od šest mjeseci do tri godine.

http://www.poslovniforum.hr/zakoni/kazneni_zakon_2.asp
wwwg tablice