Učenje informatike je i meni ostala "rak rana", iako moje dijete ide tek u 3. razred OŠ. Naime, osobno mislim da bi svaka škola, ako već ima kompjutersku radionicu - a ima, jer djeca u kasnijim razredima uče informatiku kao redovan predmet! - trebala ponuditi i mlađim uzrastima da uče informatiku kao dio slobodnih ili izvannastavnih aktivnosti. No mene su "bijelo" pogledali kada sam to pitanje postavila u školi. Nikome to nije palo na pamet. A ja iskreno vjerujem da upravo manja djeca bez straha pristupaju računalu i mogu mnogo naučiti upravo u nižim razredima.
A kaj se tiče učenja programskih jezika, oprostit ćete ali meni je to idiotarija. UZ dužno poštovanmje onima koji su u tom sektoru "doma", i ja, baš kao i Stjepan, mislim da djeca u školi trebaju učiti osnove snalaženja i rada na računalu, a pogotovo rada na internetu. Kako napisati tekst, kako ga obraditi i napisati zadaću, kako se snaći na netu, kako znati što tražiš i kako naći to što tražiš, a ne gubiti vrijeme na beskorisno luitanje bespućima mreže - to je najvažnije što klinci trebaju naučiti. Uz kvalitetnu informaciju o svim opasnostima od neta. Upravo zato što još uvijek ima jako mnogo roditelja koji se na računalu ne snalaze i koji ne koriste net, pa ne znaju niti prepoznati opasnosti koje klincu prijete, škola tu treba biti ona koja će djecu upoznati sa opasnostima i lošim stranama neta.
Sve ostalo - poznavanje programskih jezika, programiranje, izrada web stranice, sve složenije i zahtjevnije radnje - mogu se djeci ponuditi u vidu izborne nastave ili izvannastavnih aktivnosti. Prekrcavanje dječjih glava (ionako prekrcanih svakakvim glupostima i suvišnim podacima!) pretjeranom količinom informacija koje teško da će igdje i ikada iskoristiti - osim ako se ne odluče na informatičku struku! - doista nije potrebno.