http://pollitika.com/proljetno-ciscenje-se-nemora-nastavitiOno što je u nekoj drugoj županiji nekima uzeto kao krimen se u slučaju predsjednika skupštine Zagrebačke županije Damira Mikuljana (HDZ) iz nekih ne/poznatih razloga nije primijenilo mada za istog možda ima daleko više razloga od nekih koji su već „otišli“, posebno jer će oko niza događaja vezanih uz navedenog svoj pravni sud dati i za to mjerodavne institucije pravne države.
Damir Mikuljan je inače pravnik po struci koji ima i svoj odvjetnički ured, i koji uredno radi i više no unosne pravne poslove za jednu (a možda i više) tvrtki kojima je Zagrebačka županija osnivač. Uz to kao predsjednik Županijske skupštine koji tu dužnost obavlja kako on i sam često voli naglasiti samo kao volonter, preskačući činjenicu da za to časno „volontiranje“ prima svaki mjesec novčanu naknadu od cca 7.000,00 kuna, koristi službenu karticu i dakako, službeno vozilo.
Ono što radi ili je već do sada uradio Damir Mikuljan predsjednik Skupštine Zagrebačke županije je blago kazano nešto što u svakoj ozbiljnoj stranci podliježe hitnim sankcijama od strane njegovih nadređenih, u ovom je slučaju to (tek slučajno i sam ministar pravosuđa) Dražen Bošnjaković, ali ne kao ministar već u ovom slučaju kao predsjednik ŽO HDZ-a Zagrebačke županije. Da ne duljim previše, očekujem da istog njegova stranka smjeni doslovno odmah budući bi od traženja ili očekivanja podnošenja ostavke iz moralnih razloga (minimalno) kod navedenog bilo očito gubljenje vremena.
I sada se vjerojatno već pitate što je dotični toliko skrivio da ga se ovako javno proziva, stoga da ne okolišam idem izravno. Smatram ga posebno odgovornim za donošenje nezakonite odluke Županijske skupštine prilikom izbora ravnatelja ŽUC-a i to iz više razloga:
1. Za stavljanje prijedloga po hitnom postupku mada za tako nešto nije bilo ni jednog opravdanog razloga
2. Radi stavljanja na glasovanje prijedloga – Akta za kojeg je bio unaprijed i više puta upozoren da je krivotvoren, a odbio uvrstiti jedini valjani, dakle jedini službeni prijedlog potpisan od ovlaštene osobe, a kojeg je bez ikakvog valjanog razloga kao predsjednik Skupštine ignorirao.
3. Radi toga što se sada i kao Odvjetnički ured Damir Mikuljan oglušio na traženje same Ustanove da u predmetnoj stvari pruži stručnu pomoć. Radi ovog bi dotični možda mogao ostati i bez licence za obavljanje odvjetničkih poslova.
4. Radi toga što je u istoj godini dakle samo za 2010. od ŽUC-a naplatio cca 200.000,00 kuna za razne pravne usluge (pojma nemam uopće i koje) čime se u ovom slučaju našao u očitom sukobu interesa jer je kao Odvjetnički ured Damir Mikuljan trebao predsjedniku skupštine Zagrebačke županije Damiru Mikuljanu dati niz odgovora i prijedloga je uz kompletno prethodno obrazloženje i glasilo na samom kraju dopisa.
Kako je jasno da svaki Akt Ustanove mora biti usklađen sa Zakonom odnosno u slučaju
prijepora treba postupiti temeljem Zakonskih odredbi, molim Vas da nam:
.
1. Formulirate odgovor predsjedniku Županijske skupštine Zagrebačke županije
.
2. Izradite prijedlog Akta potrebitog za donošenje Odluke o imenovanju ravnatelja
Županijske uprave za ceste Zagrebačke županije kojeg treba dostaviti odnosno
predložiti Županijskoj skupštini Zagrebačke županije na donošenje.
.
3. Predložite daljnje postupke prema članovima koji svojim djelovanjem u Upravnom
vijeću krše Zakon, a posebno prema osobi (u ovom slučaju županu Zagrebačke županije) koja ih u tome potiče.
A ovo što prilažem samom dnevniku je tek mali dio iz stenograma sa same rasprave na sjednici Županijske skupštine po točki dnevnog reda mog razrješenja sa funkcije predsjednika Upravno vijeća i izbora ravnatelja…. Ovo tek toliko da vam pokušam malo dočarati kako je to izgledalo na samoj sjednici Županijske skupštine … u stvarnosti
Predsjednik Županijske skupštine napominje članovima Županijske skupštine da je uz materijal za sjednicu dostavljen i prijedlog dnevnog reda, te predlaže da se dnevni red dopuni po žurnom postupku sa točkama „Donošenje Odluke o razrješenju i imenovanju predsjednika Upravnog vijeća Županijske uprave za ceste Zagrebačke županije“, „Donošenje Zaključka o imenovanju ravnatelja Županijske uprave za ceste Zagrebačke županije“.. Za dopunu dnevnog reda po žurnom postupku nije naravno bilo ni jednog razloga odnosno uporišta u Poslovniku o radu Skupštine.
Predsjednik Odbora za izbor i imenovanja Roman Rodić obrazlaže da je obzirom na upitno funkcioniranje ustanove i Upravnog vijeća Županijske uprave za ceste kao i stoga što već neko vrijeme nema imenovanog ravnatelja, došlo do problema, jer treba donijeti Proračun Županijske uprave za ceste, pa moli da se ove dvije točke uvrste po žurnom postupku i to kao točka 8. i 9. dnevnog reda. Ovo obrazloženje naravno nema veze sa istinom jer je ŽUC funkcionirao besprijekorno uspjevši čak pokriti i višemilijunski gubitak od cca 20 milijuna kuna iz prethodne (izborne 2009.) godine, a tri člana koja nisu htjela sudjelovati u radu UV je jednostavno Osnivač trebao odnosno morao popuniti sa drugima koji neće bojkotirati rad tijela odnosno Upravnog vijeća…. što je dakako pismeno bilo i zatraženo od osnivača. Naravno da je parlamentarna većina navedeno uvrstila u dnevni red…. stoga da opet ne duljim kazati ću da su sve oporbene stranke bile protiv, a usput prenosim i svoje „izlaganje“ iz stenograma bez ispravki..
Lazar Grujić napominje da je došlo vrijeme da se o problemima, kojih očito ima u koaliciji, progovori i javno. Moli da se točke izostave s dnevnog reda iz razloga što nemaju osnova jer na taj način se želi zaustaviti jedan proces koji je krenuo, a neće se moći zaustaviti, i moli ispred Kluba članova HSP-a i SU-a u Županijskoj skupštini stanku, jer smatraju da u materijalima koji su ovdje nisu svi relevantni pokazatelji i činjenice koje bi mogle rasvijetliti slučaj zašto sada naglo mijenjamo predsjednika Upravnog vijeća i naglo, naprasno biramo ravnatelja. Svjestan je da se na neki način dogovor mora provoditi i da ga treba realizirati, međutim, politički dogovor se ne može realizirati ako imate pred sobom Zakon kojeg on ne bi želio kršiti, a prisiljava ga se da to radi. Iz tog razloga jedini razlog je što ga se mijenja zato što se je usprotivio i rekao jasno i glasno „ne“, jer danas nije vrijeme kršenja Zakona i raditi protiv Zakona i čast mu je da bude prvi predsjednik Upravnog vijeća u Zagrebačkoj županiji, a možda i u Republici Hrvatskoj, koji će biti smijenjen zato što je rekao „ne“ nepotizmu, „ne“ kriminalu, „ne“ problemima koji se tek budu javili na površini. Iz tih razloga moli stanku od 20 minuta kako bi se mogli o nekim stvarima dogovoriti.
Ako nekoga zanima, ovdje je cijeli stenogram sa 10. sjednice Županijske skupštine Zagrebačke županije održane u prosincu 2010.