Autor Tema: Koji tablet zet... a da te ne vide :) ...  (Posjeta: 12570 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline manimal

  • Skoro pa pravi član
  • ***
  • Postova: 101
  • Karma: +0/-0
  • Spol: Muški
Koji tablet zet... a da te ne vide :) ...
« : Ožujak 03, 2014, 11:51:35 prijepodne »
...dakle, deca, kak sam totalni laik, prepuštam se u vaše ruke  :o ...  koji tablet zet? ... naravno čim manje para a što više da dobijem... hehehehe... rang do cca 1000 kn...
...mineri, padobranci i djevice griješe samo jednom...

Offline Sledgehammer

  • Jezerača
  • ******
  • Postova: 5157
  • Karma: +4/-3
  • Spol: Muški
  • oʞɐdoɐu šɐq ɯɐs sɐuɐp
Odg: Koji tablet zet... a da te ne vide :) ...
« Odgovori #1 : Ožujak 03, 2014, 12:32:34 poslijepodne »
Pa ovisi kaj hoćeš sa njime... osobno smatram tablete podosta besmislenim i beskorisnim aparatićima, jer se u biti nikakav pošten posao na njima nemre raditi, samo čamiti na netu i surfati i tu i tamo nekaj i napisati... prvi kriterij kaj moraš savladati je veličina ekrana - ako si zadovoljan sa manjim, cca 7", onda su do soma kuna maltene svi novi, ako hoćeš 10" (svakako preporuka!), onda je ponuda već bitno, bitno manja... još ako ne treba biti baš iz dućana, imaš ih na Njuškalu i netu općenito brdo starih mjesec-dva-tri, ljudi nadobudno kupili i vidli da je to kita, pa prodaju, aparati full novi za cijenu full povoljniju...
“Ja sam samo pas. I nemam svoj dom. A nemam ni glas. Ti mi moraš reći i ime i gdje ću naći svoju sreću kad zapuše bura ili padnu kiše. Ja sam samo pas. Pogledaj mi oči, dodirni me nježno, budi sve što trebam. Moj čovjek. Moj spas.”

Offline manimal

  • Skoro pa pravi član
  • ***
  • Postova: 101
  • Karma: +0/-0
  • Spol: Muški
Odg: Koji tablet zet... a da te ne vide :) ...
« Odgovori #2 : Ožujak 05, 2014, 11:27:42 prijepodne »
...a kaj misli(š)te o  Prestigio Geovision 7777 (Android (GPS - Tablet PC - DVB-T/MPG4) - 1200 kn a 3 u jedan ... da li se isplati ili...?